Grimor88 Hiç hesaplamadım ya. Bazen karttan bazen nakit alıyorum. Pazara aylık 2 bine yakın gidiyodur onu biliyorum.
Biz eşimle peynir falan pek sevmiyoruz o yüzden kahvaltı masrafı kafadan gidiyor 😂
Bir de mesela 3 çeşit yemek yemeyiz.
Dolma biber yaptıysam bie de cacık yaparım yeter
Kuru fasülye ve pilav yaparıö bir de salata
Karnabahar yaptığımda da yanına bir mantar yapsam yetiyor. Eşimde aşırı yemek yemez.
O yüzden sanırım aman aman harcama olmuyot
Gerçi şuan kaynanamlar geldi hep onda yiyoruz yemeği o yüzden hiç markete gittiğim de yok. Eşim sularını alır faturalarını öder, ara ara nakit veriyo annesine.