Grimor88 ne eşim ne de çocuğum sebze pek sevmezler. Bizim marketimiz aylık 15 bini çok rahat buluyor bazen geçiyordur bile. Şimdi ramazanda iftarlarda illaki et veya tavuk yemeği yapacağım daha da artıyor harcamalar. Haftalık kasaba 1000 lira verdiğimiz oluyor. Kaşar peynir sucuk tahin pekmez bunlar çok tüketiliyor bizde haftalık alıyoruz bunları haliyle o yüzden 15 bini buluyor. Eşimin iş yeri yemek vermiyor bir ay dışardan yiyor ya da evden götürüyor oda ekstra masraf bizim için