eda484 Alya233 pompa var sağıyorum ama içmeyince sağmamın da anlamı kalmıyor. Şu an Red durumunu aştınız mı peki?
Alya233 eda484 çok şükür 2 ay sonra düzeldi ama işte sütüm azaldı doktora gittim bestlak damla yazdı birde ebebektw satılan mavi içecek varmış ondan her gün 1 tane iç eskisi gibi olur dedi
Pamukpasta eda484 bizim doktorumuz kakada kan ve mukus ishal kesilince katı diyet yapmaya gerek yok dedi gaz her çocukta olur diyor ama anne olarak beni anladinigini düşünmüyorum.haftaya kontrolde açalım diye konuşmuştuk diyeti bakalım neler olacak daha
eda484 Pamukpasta bizim yaşadığımızın sıradan gaz sancısı olmadığını bilmiyor herhalde, mosmor kesiliyor çocuk ağlarken. En az 1 ay diyet yapmadan açarsanız işe yaramayabilir
nisak4 eda484 Hastalandığı için Doktora gittiğimde meme reddide var demiştim bebeklerinde biz hasta olduğumuzda iştahsız olduğumuz gibi emmek istememesi normal boğaz ağrısındandır biberonla çekiş daha kolay olduğu için mamayı tercih ediyordur sen bırakma teklif etmeyi demişti istersen sende bir götür bi kaç gün ilaç kullandıktan sonra memeye geri dönmüştü. Ten tene temas için Gün içerisinde Üzerini çıkarıp göğsüne yatır sev birlikte banyo yapabilirsiniz göğsünde tutarak ben çok faydasını gördüm inşallah sende görürsün. Mama vermek de kötü bişe değil kendini sakın kötü hissetme.
eda484 nisak4 acile gittik ama sadece soğuk algınlığı dedi, sık sık burun temizliği yap deyip gönderdi doktor. Teklif etmeyi tekrarlıyorum ama kötü mü yapıyorum bilmiyorum. İyice sinirleniyor. Bu dediğinizi hemen yarın uygulayacağım, inşallah düzeliriz 🥺
Pamukpasta eda484 hemen düzelmedi bizim belki kaçak belki başka şeyden sebep. Ek gıda başlayınca daha iyi toparlandı o yüzden bekledik bu kdr süre.
azramelam eda484 benimde 2 ay 19 günlük bebeğim var ilk doğduğu zamanlar güzel emiyodu ama sürekli sütüm hızlı ve çok gidiyordu boğazına kaçıyordu sinirlenip ağlayıp bırakıyordu bende sağıp verdim biberona alıştı şimdi uykuluyken zar zor emziriyorum oda kısa süreli mama vermiyorum sağımla çoğunlukla besliyorum çok yıpratıcı bi süreç cidden inş. Emer bebişlerimiz bizde rahatlarız çok zor durumda kalmadıkça biberona alıştırma derim canım alıştılar mı hep biberon istiyorlar
Pamukpasta azramelam tazyigi azaltıp elle sağarak emzir demişti bana ebe. Benimde tazyikli sütte azalma olduğu zaman bu defa az olduğu için emmek istemiyor
eda484 Pamukpasta ben de ek gıdaya geçmeyi dört gözle bekliyorum. O zaman belki kilosu da toparlar diyorum
azramelam Pamukpasta işte başta keşke sağıp emzirseydim bende sağıp verdim hala öyle bi göğüsümü emince diğer taraftaki göğüsümün kahverengi yerleri sızı alıyo sütüm hızlı gelmeye başlıyor bebeğimede hızlı gidiyor çok sıkılıyorum bu durumdan sizin kaç aylık şimdi bebişiniz ve emiyo mu
Pamukpasta azramelam 7 aylik olcak arada reddediyor ama vazgeçemiyorum çünkü mama da içmiyor.dönup dolaşıp meme istemek zorunda kalıyor. Meme +ek gıda
goksuyum eda484 canım pes etme her fırsatta memeyi öner özellikle uykuda uykuda farketmez , bir de neden hemen mamaya geçtin ki sütünü sağıp verseydin keşke
eda484 goksuyum bir ay boyunca hiç kilo alamadığı için doktor başlattı ama sütü kesinlikle bırakmayacağız dedi. Tabii benim oğlan içmiyor ki sütü, içse zaten bırakmayacağım