eda484 goksuyum bir ay boyunca hiç kilo alamadığı için doktor başlattı ama sütü kesinlikle bırakmayacağız dedi. Tabii benim oğlan içmiyor ki sütü, içse zaten bırakmayacağım
eda484 Pamukpasta ben de ek gıdaya geçmeyi dört gözle bekliyorum. O zaman belki kilosu da toparlar diyorum