Pamukpasta 1 aydır süt ve süt ürünleri, yumurta, ceviz, tahin, kuruyemiş, çiğ domatesi kesmiştim. Doktor bu şekilde yaparsam neye alerjisi olduğunu bulamayız dedi. Sadece süt ve süt ürünlerinden başlayalım ayrıca dana eti de yemeyeceksin dedi. Çapraz etki yapıyormuş. Bizim de kan ve deri testinde bişey çıkmadı ama doktor bu alerjisi olmadığı anlamına gelmez dedi. Diyetle bulacağız dedi. Yumurta yedim 3 gün boyunca ve aşırı sancısı oldu yine. 2 gündür yine kestim yumurtayı. Kanlı kaka bir defa oldu sadece, ishali de meme reddi başlayınca kesildi. Çünkü bişey yemediği için haliyle kaka da yapmıyor. Onlar iyi olsalar biz hepsini unuturuz