Bebeğim 3 aylık. 15 gündür meme reddi yaşıyoruz. Bu ay kontrolünde hiç kilo almadığını söyledi doktor. Emmediği için böyle oldu. Zorlamayayım acıkınca yer dedim ama hiçbir şekilde yemiyor. Memeye gelince basıyor çığlığı. Mecburen mamaya başladık. Memeyi tekrar nasıl tutturabilirim? Ayakta gezerken, Yatagin kenarında ziplayarak, Ters tutuşla, Karanlıkta her şekilde denedim. Ne olur fikir verin yardım edin.