Öncelikle merhabalar. Bebeğinize maşallah öpüp koklayasım geldi🥰 beni burda tanıyanlar bilir rahmetli kardeşim down sendromlu idi. Ben bebeğinizi down sendromuna benzettim. Gözler ve burun basıklığından. 3 sene eğitim ve tedaviye gittik beraber biraz anlayabiliyorum diyim. Bilir kişi değilim sorduğunuz için cevap yazdım umarım testiniz temiz çıkar. Allah bahtını güzel etsin 💕