amantanrimdidim hamilelikte tüm tarama testlerini yaptırdım,hiç birinde bir sıkıntı yoktu,bebeğim doğar doğmaz çocuk doktoru gelince fiziksel özelliklerinden anladı ilk.Gozleri,burun kökü ve avuç içi çizgisinden belliydi zaten.Daha sonra bir umut değildir diye genetik test yaptırdık sonuç zaten pozitifti.