Merhabalar 1 aylık bir bebeğim var. İlk yeni doğan fiziksel kontrollerde göz çekikliği ve el içindeki bir çizgiden genetik bölümüne yönlendirildik. Genetik bölümü mayıs ayına randevu verdi. Bugün 1.ay için kontrole gittiğimde çocuk doktoru trizomi 21 (down sendromu) şüphelendi eşim ve 1.çocuğum çekik gözlü dedim. Bunlar sadece şüphe genetik test olmadan kesin bir şey söyleyemem dedi. Çocuk kardiyoloji gördü doğumdan gelen herkes de olan bir delik olduğunu ve zamanla kapanabileceğini söyledi. İşitme, ultrason falan sonuçlarımız hep normal gelişimide gayet iyi doğum kilomuzu geçtik ilk aydan. Böyle bir şey başına gelen var mı? İnsan üzülüyor. Tabi böyle bir şey kesin net olursa tabi ki o bizim canımız yapacak bir şey yok. Ama canımız sıkılmıyorda değil