Gamzelit inşallah hayırlısı olsun diyelim valla bize sorsalar kendiliğinden olsa keşke deriz çünkü çok zahmetli,yorucu bir yol ama bunada şükürler olsun rabbim sonunda nasip eyledi 1 yaşını falan doldurduğunda tekrar gider yaparsınız ben arayıp öğrenmek istedim bizi nasıl bir yol bekliyor çocuk da olunca çok zor olacak dedim embriyolarımız olduğu için işlemler daha kısa sürede gerçekleşiyormuş 20 günlük bir işlemmiş tabi öncesinde doktorum tedavi sürecinin nasıl işleyeceği de önemliymiş 13 gün ilaç kullanıp rahimi hazırlama süreciymiş sonra üstünden 5 gün geçtikten sonra embriyo çözülme transfer için alıyorlarmış ondan önce de bir iki gün muayene için gidecekmişiz adetliyken.bakalım hayırlısı olsun inşallah bende kendimi yavaş yavaş hazırlıyorum psikolojikmen de