Hanımlar tüp bebek tedavisi ile ilk çocuğumu dünyaya getirdim haziran da 2 yaşına girecek Allahın izniyle normal doğum yaptım şimdi tekrardan bebek sahibi olmak istiyorum biraz da tedirgin oluyorum acaba daha erken mi diye düşünüyorum, çocukla süreç nasıl ilerler hiç bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz acaba ?