Asilyigit1 işte aradığım post. Bende 2024 te doğurdum kızımı 21 aylık şuan bu ay eşim bi anda teklif etti ama ilk yok dedim de içten içe istiyorum yani her yaşta zor olacak diyorum kabullendim aslında birazda muayeneye gitmedik henüz adet bekliyoruz ama bebeğim bana düşkün bensiz asla durmaz eminim doğumda vs rezil olacağız ona alıştırıyorum kendimi bezi hala bırakmadık ama bu yaz bi deneyeceğim desteksiz bakıyoeum ama tüp bebek doktorumda kendi doktorumda ta o zaman dediki en fazla 2-3 yaş sonra anlaşamıyorlar oyun beklentisi farklı ihtiyaç farklı sende zorlanırsın demişti hak veriyorum sezeryan zor evet ama sonra hepten vazgeçerim kızım bebeklere bayılıyor şuan ama Şuan🤣 sonra nolur bilmiyorum iki tane emb var benim tarafta ikiz çok belki ikiz olur bilemedim yani Hak ne yazdıysa başımıza o gelecek o yüzden saldım ben hesap kitap biz çatlasakta başımıza yazılan gelecek ıstıyosan yap gitsin derim