mervesare01 neredeyse iki ay kadar yani 50 gün filan ben meme reddi olur diye biberon vermedim, kaşık biberon ile verdim hep mamayı. Sonra mama miktarı arttıkça kaşık biberon çok zorlamaya başladı, comotomo yavaş akışlı antikolik biberonu çok önerdiler, meme reddi yapmıyor diye. Lansinoh almıştım ama ona güvenemedim kullanmadım, comotomo ile biberon vermeye başladım, ilk zamanlar hatta iki ay kadar red olmadı. Ama 4. ayda çok ciddi bir meme reddi yaşadık, bir hafta on gün hiç emziremedim sağıp biberonla verdim anne sütünü de, ama hep memeyi teklif ettim gece uyku arasında emiyordu sadece, zamanla o meme reddini aştık, hem meme hem biberona geri döndük. Ama red sebebi biberon mu atak mı emin olamıyorum, sadece şöyle düşünüyorum biberon olsa iki ay red yapmayıp sonradan yapmazdı veya biberonu bırakmadığımız halde memeye dönmezdi herhalde.