mevlo oğlum şimdi 6 aylık, ben 20 günlükten beri emzirme + mama veriyorum malesef yeterli ölçüde hiç arttıramadım sütümü. Ama bir nebze iyi gelen şeyler, dut kurusunu kaynatıp içmek, dereotu, bol bol su, tahin/tahin helvasi, gaz problemi azaldiktan sonra bulgur, sarımsak, kuru hurma, kuru incir aklime gelen yiyecekler. takviye olarak bestlak,lacmix kullandım ama ben de ise yaramadılar. “Solgar brewers yeast with vitamin B12” diye bir takviye önermişti doktorum en iyi gelen o oldu, günde üç tane alıyorum.