13 günlük bebeğimle biz de tam olarak böyleyiz 🥹 uyumuyor uyusa derin dalmıyor yarım saate uyanıyor pışpışlayarak anca biraz uzatabiliyorum o da 1 saat maks. Ağlayarak uyanıyor hiçbir şekilde sakinleşmiyor meme dışında, ne yapacağımı şaşırdım ben de 🥲 emzik vermeyi düşünmüyordum ama bu hallerinden dolayı deniyorum ama tutmuyor keşke tutsa belki uykularına faydası olur