talhamamy bence bebek emzik kullanmalı ama 1 yaşında bırakmalı , fazlası zarar .2 kızımdada kullandım , uykuda,kriz anında çok yardımcı oluyor .Kesinlikle tavsiye ediyorum .6 aylık bebek artık almaz .kızlarıma 40 ları çıktıktan sonra verdim onlar da başta istemedi öğütüyorlardı ama babasıyla zorla alıştırdık , sonra rahat ettik 🙏🏼