Oğlum 6 aylık emzik tutturamadık hiç duru susu yok çocuğun uykuya geç dalar, 30.dk da uyanır, gece saat başı kalkar, kendi kendine oynamaz, oturmaz durmaz emzik alan bebekler böyle mi? Emzik bebeği sakinleştiriyor mu? Kullanan, kullanmayan anneler bebekleriniz nasıl? Çok merak ediyorum