talhamamy Benim bebeğimde emzik almadı. Şuan 6 aylığız gündüz sorun yok hafif emekliyor oyuncaklarıyla oyalanıyor tabi arada temas istiyor ilgi istiyor ama gece mızmızlanıyor ağlayarak uyanıyor. “Büyüme atağı” sanırım. 1 hafta oldu çekiyoruz. Bakalım inşallah geçer. İlk uykusu uzun diğerleri 25- 30 dk oluyor bizimkide normal bence. 🌸