artikbiranneyim
Beraber uyumak çok güzel ama destek maalesef..
Kızım 20 aylık yatağında kitap okuyup sarılıp yatıyoruz sonra ben kalkıyorum tabi
Gece de yatağımda uyuyorum.
Bensiz kimseyle uyumadığı için ,
Hafta sonu öğle uykusuna yatırmadan bir yere gidemiyorum.
Eşimle akşamları çıktığımızda annem bizde oluyor ama diken üstündeyiz ya uyanırsa diye
Aylarca kalkmayan çocuk biz çıkınca kalktı bi kere apar topar geri döndük
Ben bazen akşamları arkadaşlarımla çıkmak istiyorum ama 20.30 da sadece benimle uyuduğu için o saatten sonra napm diyip oturuyorum
Böyle tercihleriniz olmicaksa sorun yok
Ama sosyal biriyseniz yol yakınken bırakın derim