artikbiranneyim 15 aylık oğlum var 5. Ay civarı uyku gerilemeleriyle daha fazla baş edemeyip yanında uyumaya başladım. Sarmaş dolaş uyuyoruz. Uykusunda bile sarılıyor ben çok mutluyum bilmiyorum. Olumsuz bir sonucu olduğuna da inanmıyorum (Eşimin biraz yalnız kalması dışında 🥲)
Tabii çok dikkatli olmak lazım uykunuzun hafif olması, bebeğin düşmeyecek şekilde konumlanması ve annenin hareketsiz yatabiliyor olması mühim konular