Yazdan beri bizde beraber uyuyoruz salonda koltukta 17 aylık şu an. . Ben kenarda oğlum koltuğun sırt kısmına doğru uyuyor sıcak olan yere daha yakın eşimde yazın daha serin diye salonda yatıyordu kışın yatak odasına geçti. Yani çocuğum 7 aylıkken felan geçmişimdir böyle uyumaya 6 aya kadar anne yanı yatağında uyudu zaten yatak odasında bizimle 1 2 kere kendi odasında beşikte uyumasını denedim ama bu sefer benim uykularım kaçtı yapamadım yine aldım geldim yanıma yatırdım alıştım galiba beraber uyumaya onun kokusuna sıcaklığına bide ben en ufak bi çit sesine uyanır oldum o yüzden. Bizde böyle uyuyoruz . Eşler yatak boşuyor diyorlar Böyle durumlara ama 2 yaşından sonra ben bırakmaya hazır hissederim diye düşünüyorum gerçi ramazan diye şimdi odasına yatır biz oruca kalkarı uyandırmayalım diyo ama bakalım