defnevedoruk 2.5 yaşında (32 aylık ama 29 haftalık doğdu)🥰
2 yaş sonrası %80 LEGO ile geçti bizim öylede gidiyor. He birde kız ama araba delisi o yüzden genelde araçlı setlerimiz var 😂
Şu 790 parçalık yapım kutusu varya ona göz koydum ama duplo ile uyumlu değil galiba birde eşimle hiç başından kalkmayız diye düşünüyorum o yüzden biraz erteliyorum bakalım😅
Dipsiz bir kuyu resmen ya 🤩❤️