basakhanim34 Deletedmom_215 ben de manyetik legolardan almak istiyorum plagmags falan çok pahalı, sence uygun fiyatlı bir marka mı alsam yoksa Kasım indirimlerini mi beklesem
Deletedmom_215 basakhanim34 bebis kaç aylık peki? Ben diğer ay ise baslicam ilk maaşımla magnatiles almayı düşünüyorum 👌🏼😂 ama influencerlarda gördüm Magly diye bir markayada iyi diyorlardi.
basakhanim34 Deletedmom_215 3.5 yaşında hala alamadım manyetik lego :(((( çok pahalı namussuz oyuncak bi de ben az parça sevmiyorum hemen bitiyor almışken 100 parça istiyorum
Deletedmom_215 basakhanim34 valla aynı sizin gibi düşünüyorum alırsam çok parçalı alırım o da pahalı.. ama ise başlamak için kendimi böyle motive ediyorum oğluma oyuncaklar alırım diyerekten 🥹🥹