Twingirlmom16 ben de tam 7.ayımda aldım ilk gün çok ağlıyorlar.sonra biraz sakinliyorlar.somra son kez denemek isteyip tekrar ağlıyorlar.inan bana geçiyor sabırlı ol lütfen.öok zor için acıyordur ama onun iyiliği için.ben aöıkcası eğitime çok tabii kalmadım.esnek davrandık.ağlasıgında kıyamadım kucagoma aldım öptüm sakinleşti derken benimki uzun sürdü biraz ama buna rağmen öğrendi.arrık hiç sızlanmıuor bile.gümdüz ayaktan inmeyen bebek şimdi tek başına 1.5 saat uyuyabiliyor.benim için mucize.ama istikrarlı ol.bebeğini ağlat demiyorum.eğitimciye çok takılma.o olması gerekeni söylüyor.sen biraz daha esnek ol bişey olmaz.mesela ben rutin de yapmıyorum valla bıraktım.artık sadece alt üşst değiştirme, sarılıyorum hop beşik.gerçekten onun için bu çok önemli.daha verimli uyayacak.canı acıdıgı için değil,uyumak için ağlıyor ve sen bunu öğretiyorsun.bugün nasıldı peki