arasbek ben yukarda da belirttiğim gibi eğitime çok bağlı kalmadım.zaten hastalık dönemine falan da denk gelmişti o yüzden çok kuralcı olmadım.ben hala poposuna pat pat pış pış pış yapıyorum.döne döne uyuyor.ağlama falan yok ama.yani bunu bırakmadım.bazen sadece pış pul yapıyorum öyle de uyuyor.belki pış pışı da yavaş yavaş bırakırım ama şu an böyleyim.