Acu_ ay benimki sabaha kadar 5-6 kere uyanıyordu. Her uyandığında da dibini görene kadar emiyordu ya 😁 aç mıymış yani alışkanlık diyordum. Ama 1 haftadır uyku-meme ilişkisini kestim 2-3 kere falan uyanıyor. 2 kere emziriyorum gece onun dışında uyanırsa emzik su vs veriyorum, önceden asla kabul etmiyordu ama şimdi alıştı. Bu seferde ayrılık kaygısı başlıyormuş sanırım yanında yatıyorum 9 aylık şu an yanlış mı yapıyorum acaba 🥺