gokturk11 ne kadar erken olursa iyileşme süreci çok daha hızlı oluyor. İlk başta bende senin gibi düşünüyordum eşim yaptıralım diyince kabul ettim ve 38 günlükken yaptırdık. Ağlama vs bi zorluk yaşamadık çok kolay ve hızlı atlattık şükür 🙏 iyice hararetlenmeden yaptırmakta fayda var bu sefer haraketlendikçe bezden yürümekten vs canı yanıyor zorluk oluyormuş