gokturk11 4ay 27 günlük herkez şuan sunnet ettir diyor arkadaşlar sizce ettirmelimiyim bana göre şuan daha çok küçük
_YanakReisinAnnesii gokturk11 sünnet için ne kadar erken o kadar iyi gözüyle bakılır aslında. 4 aylıkken yaptırdım bende,verdiğim en doğru karardı. Hareketlendikçe daha zor olacaktı.
gokce3535 gokturk11 erken olması ıyı biz cumartesi yaptırdık 10 aylık ama çok hareketlı sureklı emeklıyor durmuyor canı yanmıyor ama benım ıcım gıdıyor elimde olsa dogar doymaz yaptırırdım
Gokturkmom gokturk11 Ben 2.5aylık yaptırdım bugün 5.günü ve iyi ki diyorum iyileşti bile çok rahat geçti 🙈
gokturk11 _YanakReisinAnnesii nerde yaptirdiniz ve nereye başvuru yapmam gerekiyor ilk çocuk birsey bilmiyorum yardim edermisiniz
urasbeybi Bizde 4 aylıkken yaptırdık çok fazla hareketlenmeden sadece bir gün mızmızlandı sonra normaldi, çok çabuk toparlandı. Şu an beş aylık yerinde durmuyor bu zamanda yapsak zorlanırdık. Dönmeyi de öğrendiyse hep üstüne yatar zorlanırsınız.
cukcukreis Ben 45 günlükken yaptırdım iyi ki yaptırmışım diyorum 1 2 gün bi zorluğu olmuştu. Küçükken yaptırılınca hücre yenilemesi de hızlı olduğu için hızlıca iyileşmişti yarası
gokce3535 gokturk11 özelde çünkü devlet 1 yaşından önce yapmıyor çoğu yer yanı bıde aneztezılı oluyor biz lokal anezteziyle birlikte 10 dakka flan sürdü
gokturk11 Gokturkmom. Çok huzursuz olur diye korkuyorum şuan çok ilgisini cekiyor renkler ve şarkı açıyor babası ceviz adamı yerinde durmuyor haraketli baya
Gokturkmom gokturk11 Sadece 2saat huzursuz oldu diyebilirim.Sünnet esnasında uyanıktı pepe kırmızı balık izleyerek oldu sünnet.Bende endişeliydim randevu aldığımda pişman olup iptal etmeyi bile düşündüm ama hiç korktuğum gibi olmadı 😊
gokturk11 Gokturkmom tesekkur ederim şuan devlette yaptirmayi dusunuyorum dogum yaptım evi tasidim durum onu gosteriyor imkanım olsa bende ozelde yaptırım ama şuan benim zor
merve2255 gokturk11 biz dün tam bir aylık ettirdik ne ağladı ne sızladı maşaAllah geç bile kalmışsınız 🌸en erken vakitte yaptırın bebeğin sünnetini