gokturk11 oğlum 3.5 aylıkken yaptırdım randevuyu aldıktan sonra ağladım bile canı acıyacak diye. Lokal anestezi ile oldu iğne vurulduğunda baya bi ağladı kucağıma aldım sakinleşti sonra 25 dk geçince başladılar. Toplam 12 dk sürdü ekran göstermedik çıngırakla oyaladık ve oğlum güle oynaya sünnet oldu. 5 saat uyuşuk kalıyor iğne sayesinde krem vs bakımını iyi yaptık ilk çişini yaparken dahi ağlamadı çok kolay geçti sürecimiz iyi ki yaptırmışız çok büyütmüşüm gözümde. Bu arada şuan 4 aylık ve dönüyor tam zamanında yaptırmışım yani