bebek2anne1 bizim doktorumuz hem ar mana hem normal mama kullanmamızı önerdi. Ar mama içine de bir çay kaşığı zeytinyağı koymamı istedi ağır bir yapısı olduğu için kabız yapar lakin ne kadar rahat yaparsa o kadar iyi olur demişti. Gün içinde bir ar mama bir normal mama veriyordum değişikli şekilde. O zamanlar 2 aylık bile sayılmazdı şuan 7.5 aylık oldu kusması vs herşeyi 6 aya girmeden bitmişti. Reflü konusu hala devam ediyor diyebilirim lakin varla yok arası. Bilmiyorum belki de geçmiştir, bilememe sebebim benim oğlum biraz iştahlı herşeyden istiyor an babam usulü yapıyorum fazla gelirse o zaman köyü şekilde kusuyor ama çok az şekilde.