elasa aynı durumdayız şuan resmen bende dün verdim Aptamil kadar yoğun olmadığı için reflüyü çok iyi gelmedi sulu kıvamlı maalesef bende Aptamil arla karıştırıp veriyorum yarı ondan yarı ondan. Bugün daha kusmadı ama içmek istemiyor zorla içiriyorum ya içine birazda şeker koyuyorum ne yapayım artık içsin diye ama yok öyle de içmedi yani bence benim kızım mamadan değil ya yine hasta yada bağırsaklarıyla ilgili bir durum var başka ne olabilir bilemiyorum ya hiç mi beğenmez bir mamayı bebek yok benim kızım ya zorla içiriyorum ya da kusuyor bu iki sorundan çok sıkıldım + kabızlık durumuda var. Doktora gidip geldikten sonra yazar mısın bana canım aynı durumdayız zaten