elasa deprem vs olunca yazamadım. anlamıyorum kızım mama içmek istemiyor çok zorluyor beni sürekli bir yerlerinde enfeksiyon çıkıyor falan sonra düzeliyor enfeksiyon tam içiyor diyorum bir kaç gün sonra yine aynı ben hiç bir şey anlamadım bu kız neden beslenmek istemiyor ya neden vallahi kafayı yiyeceğim ya. Kusuyor yada tamamen reddediyor nolur artık bir bana bir şey desin 4 ay 15 günlük olduk 3 ay 20 günlükten beri aynı kiloda hatta zayıfladı bile su son ¾ gündür tamamen içmiyor sadece mama değil hiç bir şeye ağzını sürmüyor öğlenden beri 2 defa kaşık maması yaptı zorla onu verdim diğer mamayı zaten hiç içiremiyorum napacağım ben ya😔