suheyla92 brcnrcvs 5 aylikken sutum bitti o zamandan beri bebelac gold kullaniyoruz memnunum gaz yapmiyor seviyor kabiz yapmiyor hem de fiyat olarak uçuk değil. Oncesinde meme mama ilerledigimiz kisa bir surede hipp organic combiotic kullandik ondan da memnundum bebek hemsiresi önermişti. Sadece şunu onericem bebegi kabizliga yatkin olanlar evolvia aptamil ve golden goat’tan uzak dursun.
kuromimymelodi brcnrcvs Doğumdan sonra kontrol sırasında sarılığın ilerlediğini öğrendim mama takviyesi başladık sma optipro kullanıyorum. İlk başlarda kilo alımı gelişimi güzel ilerliyodu fakat son 3 aydır (1 yaşında kızım) kilo alımı güzel ilerlemiyor. Mama + ek gıda devam ediyorum yemesi güzel ama yemek seçiyor. Mama mı değiştirsem yoksa öğün mü artırsam bilemedim.
hera96 Ben sma kullanıyorum memnunum, şu an ama başkadına geçtik alerjik bebek olduğu için , sma öneririm ama kabız yapmaz
ilaydaurker brcnrcvs 1 numara olarak hipp kullandık memnunduk 2 numarası inanılmaz gaz yaptı hazımsızlıktan uyuyamadı sma geçtik rahat şimdi
gunduzanne brcnrcvs keçi sütlü mamaya geçiş yaptık biz hipp keçi sütlü organik kullanıyoruz şuanlık bi sıkıntı yok
iremsimay brcnrcvs hipp denedim kilo aldırmadı Bebeler gold agzına değince tükürdü Sma optipro gaz yaptı fena SMA comfort kullanıyorum çok memnunum
melekkuss Biz ilk başta aptamil verdik ama gaz yaptı bebeğime . Şimdi hipp organic combiotic kullanıyorum çok memnunum gaz sancısı hiç olmuyor. Tabi bebekden bebeğede değişiyor
1demettt bebegim 2 aylik hipp organik combiotic kullanıyorduk kilo aldirimi guzeldi sonra aptamil prosyneo denemek istedim oda gayet guzel ikisinide oneririm
defnesmom3 brcnrcvs bek bebevit kullandım hiç de sorun yaşamadım doktorumuz diğerlerinin yanında bunu da söylemişti yerli üretim diye kullandık ve memnun kullandık kilo da aldı karnı da doydu alan çok kullanan çok ama yeni yeni göze çarpmaya başladı
Hemdem__ brcnrcvs Aptamil kullanıyorum ama bir kutu golden goat aldık çok övülmüştü ama bebeğim sevmedi
UrbanMom brcnrcvs ilk basta hipp kullandım hic sevmedi sonra sma aldım onu sevdi bir sorunda olmadı 1 yaşına kadar onunla büyüdü.