brcnrcvs Kızım iki aylık biz epey bir mama denedik.İlk başta Aptamil aldık daha sonra hipp organik’e geçtik.Aptamil şekerli memeyi almaz dediler o yüzden hip’e geçtik
Hip de iyiydi sadece kusma çok yaptı Aptamil de aynı şekilde farkli sıkıntılar olmadı.Daha sonra sma opti pro aldık o da kusma yaptı bir de baby goat deneyelim dedik keçi sütü iyi hoş ama o daha kötü kusma yaptı ve kokusu inanılmaz kötüydü.Şu an Bebelac Gold a geçtik doktor tavsiyesi ile gayet memnunuz kusması azaldı ve sindirimi iyi tavsiye ederim ama her bebeğin farklı oluyor biz de deneye deneye bulduk.☺️Meme artı mama şeklinde besleniyoruz.