Meme+mama olarak ilerliyoruz sütüm yetersiz. Bebeğim ilk doğduğunda kolik olduğu için evolvia ac kullandık doktor önerisiyle çok memnunduk kilo alımı çok iyiydi sonra aptamil comfort denedik daha rahatlattı ama kilo aldırmadı evolvia gibi. 3 sydan sonra gazı geçince normal mamalara dönelim dedik eşimle hipp combiotic aşırı kusma yaptı hiç sevmedi. Aptamil prosyneo ve bebelac gold kullanıyoruz şu an. İkisinden de memnunuz. Deneme yoluyla öğreniyoruz maalesef her mama her bebeğin bünyesine farklı etki ediyor