Tatlican
Sevdiğimi söylemek için eşimi arardım :)
Bana kötü davranan kişiyi seçmekte zorlandım ama annemi arardım. Neden diğer çocuklarından ayırdığını, benim hiç arkamda durmama sebebini, ardıma dağ olacakken yoluma neden taş olduğunu, neden benim ona hiç yaranamadığımı sormak isterdim. Ha, birde beni hiç mi sevmemiş. Bunları sormak isterdim. Karşılığında gerçekten cevap alabileceğimi bilsem bana saçma sapan konuştuğum söylenmeyecek olsaydı eğer çoktan sorardımda zaten.