nayirnolamaz06 Tatlican 1.soru eşimi çok sevdiğimi söylerdim 2.ailem ? 12 yıldır evlendim diye dışladınız sahip çıkmadınız eşimin ailesine ezdirdiniz kız oldum diye babam sevmedi istemedi sürekli dövdü hepiniz Allaha hesap vereceksiniz der idim 😭
Gizmokzilla Tatlican kötü davranan bir sürü kişi var arayacak olsam aralarında seçim yapamam 🤣 sevdiğimi söylemek için eşimi arardım konferansla anama bağlanırdım ya da eşime bağla anamı derdim sksksosps ikisine sevdiğimi söylerdim wmslsls
Meri-Mel Tatlican İlkinde annemi arardım onu çok seviyorum Rabbim ondan milyonlarca kez razı olsun iyiki var ❤️ İkinci eşimin babasını arardim : Yazıklar olsun baba bir kez kötü sözümüz kavgamız olmadi ,uydun o karına da evladından torunundan oldun değdi mi derdim 😅🤣
[silindi] Tatlican sevdigimi soylemek icin esimi arardim 2incisi icin kimseyi aramama gerek yok bana kotu davranmak kimsenin haddine degil davranmaya tesebbus etmisse bile zaten aninda cevabini vermisimdir 😂
1bardaksu Tatlican annemi arar ne kadar çok sevdiğimi söylerdim♥️♥️♥️ Eski patronumu arayıp hakkımı yiyip görmezden geldiği için de içimdekileri söylerdim❤️🩹
kaderbilge Tatlican 1. tabiki kocam ona sevdiğimi soylerdim İse ablam şuan konuşmuyoruz hiç yeğenini ozlemiyormu bu kadar kötü nasıl olabildi die sorardim
LadyGaddar Tatlican Eşimi ararım 🫶🏻 Kötü davranan kimse yok çünkü herkes hakkettiği yerde, cvplarim herzaman yerinde verildiği için sonraya kalacak hiçbir hesabım yok Oyuzden kimseyi aramam
Tatlican LadyGaddar Benim kalbim hassasyaa mesela kalbimi krann kalbini krdığmda üzülüyorum çünkü benim yapm o değil Ama bazende yapmam gerekiyor çünkü saf yerine konulmak hiç hoşuma gitmiyor