Evet hanımlar sadece şuan için.2 telefon etme hakkın olsa
1.si sevgi için kime sevdiğini söylerdin.
2.Sana kötü davranan biri
Bunlar kim olurdu ve ne derdin. Dediğim gibi ikisinide tek seferlik arama şansnn var
Ben sevdiğimi söylemek için eşimi arardım .
Bana kötü davranan hmmmm bu kim olabilir. Yani aslnda bana kötü davranan kimseyi arayıp havaya sokmam ya boşver mi desem😃Ama bu fırsatta 1kere olucak. Buldum ölen halam ı arama şansm olsa yaptıklarına değdimi diye sorardım.