Dogacelik
Kanda enfeksiyon varsa ateş düşürücü ile takip edilse de geçmez güzel anne,her doktor bu şekilde değil inanın kaçtır kızım grip oluyor bırakın antibiyotik bize soğuk algınlığı ilacı bile verilmiyor , özelde de devlette de aynı gün muayene ettirdim bu üç oldu burnunu aç ateş olursa takip et deyip gönderiyorlar.