Şaka mısınız kusura bakın ya da bakmayın ama burada yazan anneler haklı bebeğinizde enfeksiyon çıkmış bu riskli bir durum ve söylediğinize göre baya da hasta böyle ilerlemiş olmasa doktor her şeye antibiyotik vermiyor zaten verdiyse durumu kötü diye mantıken kullanmazsanız durumu kötüleşmeye devam eder bebeğin bağışıklık sistemi bunu yenebilseydi bu kadar hasta olmadan da atlatabilirdi demekki müdahale edilmeden yenemeyecek ne olsun istiyorsunuz acaba hastaneye yatırıldığında mı kullansaydım acaba demek istersiniz