efesraugurlu heraaa canım gittik yarın Eeg çekilecek inşallah güzel haberler yazarım buraya çok teşekkür ederim sorduğun için oğlumun ismi Efe adıyla dua eder misiniz 🤍🙏
zynprvlfsn efesraugurlu çıktı mı eeg sonucu, hayırlı haberler yazın inşallah. Bizim de eeg dalgalı çıktı, Dr mr istedi henüz çektirmedim, mr dan önce başka bir doktora daha gitmeyi istiyorum.
efesraugurlu zynprvlfsn dün gittik başka bir doktora ama eeg çekmedi 3 ay bu ilaca devam etsin 3 ay sonra eeg çekelim o zaman değerlendirelim dedi. İnşallah temiz çıkar canım tüm sonuçlarımız hepimizin
zynprvlfsn efesraugurlu Bizde mr için gün aldık haftaya salı gününe, bizlerede dua edin arkadaşlar, oğlumun adı Göktuğ Kutay, temiz çıksın inşallah mr sonucu, ne yerdeyim ne gökte nefes alamıyorum…
heraaa zynprvlfsn üzülmeyin lütfen bebeklerimizin bize ihtiyacı var dualarım sizinle iyi olucaklar inşallah 🙏
efesraugurlu zynprvlfsn amin hepimize Rabbim Şafii adıyla şifa versin geçsin gitsin inşallah bu sınavımızda
cennetkusum16 efesraugurlu Epilepsi nöbeti Eeg de belli oluyor. Mr sadece beyinde tümör vb.bisey var mı diye kontrol ediliyor. Verdiği ilacı saati saatine kullanmanız gerekiyor. Dirençli epilepsi değilse geçme ihtimali yüksek.
efesraugurlu cennetkusum16 inşallah geçer doktor dirençli gibi birşey demedi hatta o video nöbet bile değil tamamen şans eseri gibi olmuş sizin dedi
efesraugurlu Uykusuzhergeceeee videosu var şöyle anlatayım limon yerken yüzünü ekşitirsin sıkarsın ya onu yaptı aralıklarla o yüzden dikkatimi çekti doktora atmıştım
cennetkusum16 efesraugurlu bende epilepsi hastasiyim 7 yaşımda felan başlamıştı. 8 ncı ayında benimde çocuğumda farklı hareketler sezinledim nöbet gibi videoya aldım. Nöroloji doktoru Eeg çekti temiz çıktı. Farklı 2 doktora daha götürdüm nöbet değil dedi ama sizde olduğu için takip edin dedi. Benimde içime sinmedi kendim genetik bölümüne gittim kan testi verdim. Genetikte çocuğuma geçen bı durum yokmuş kendi epilepsimde sonradan oluşmuş. Tabi benim dirençliye dönüştu ilaçları kullanmamistim. Siz kullanın birde birkaç doktora daha gösterin tek doktorla kalmayın. Benim bebeğimin vitamin eksikliğinden kaynaklanmış bizim takviye ile düzeldi. Umarım sizinde düzelir.. Bide o hareketi yaptığında siz müdahale edin tepki verip vermemesi önemli. Tepki veriyorsa nöbet değildir. Nöbette tepki vermez
Uykusuzhergeceeee efesraugurlu hangi aralıklarla yapıyor peki? Yaptığı an başka bir şey de tetikliyor olabilir. Kesinlikle 1-2 doktorla kalmayın derim. Bir şeyi yoksa ilaç daha da kötü yapar Allah korusun. Geçmiş olsun ❤️🩹
efesraugurlu Uykusuzhergeceeee aslında şöyle oğlum birşeye kızınca elinde ne varsa onu sıkıyor ve sıkarken gözlerini kısıyor yani tepki olarak yapıyor normal bir zamanda böyle bir şey yapmıyor
efesraugurlu cennetkusum16 çok geçmiş olsun bebeğinizde olmamasına çok sevindim benim oğlum direk tepki veriyor hatta oyun gibi de yaptı biraz ardından gülüyor ama o gün çok uykusuzdu ve geceden ateşi vardı acaba ondan da çıkmış olabilir mi diye düşünmüyor değilim
kubra00k Bunu o hareketi oğlumda yapıyordu. Hatta inan daha fazlaydı. Yüzünü ekşitir gibi gözlerini kısıyor ve gözlerini hızlı hızlı kırpıştırıyordu. Doktor ekran varmı dedi. Çok bakmaz ama arada bakar ve yemeğini ekranla yiyor dedim. Tamamen ekranı keseceksiniz dedi. 3 haftadır evde tv açmıyoruz. Telefonuda saklıyorum. 17 aylık oğlum. İnan tüm o hareketleri gitti. Meğer ekran nedeniyle yapıyordu. Eğer ekran gösteriyorsan az bile olsa tamamen kes canım
efesraugurlu kubra00k aaaa evet oğlum ekran bakıyor ondan mı ki acaba ama işte dalgaların çıkması beni korkuttu açıkçası yine de dediğiniz gibi ekranı keseyim sizin de eeg bozuk muydu
cennetkusum16 efesraugurlu olabilir Eeg 1 hafta içinde olan nöbetleri gösterir. Ateşten kaynaklı havale felan geçirmiş olabilir. Tepki veriyorsa nöbet değildir o doktorunuzda söylemiş. Keppra vermis sanırım zararı yok hamilelikte bende kullandım. Sadece bırakınca nöbet gibi şeyler olabilir o yüzden başka doktorada gosterin boş yere ilacı icmesin cocuk