Kızlar merhaba oğlum 10 aylık limon yeme ekşitmesi gibi gözlerini sıkarak yüzünü ekşitiyordu doktora götürdüm norolojiye gönderdi ve eeg çekildi kan/idrar ve mr sonucu temiz ama eeg de küçük dalgalanma olmuş eeg kesin doğru sonucu verir mi ayrıca çekim sırasının gecesinde 38.5 derece ateşliydi oda etkilemiş olabilir mi