efesraugurlu benim oğlana hiç öyle eg flan çekmedi bile. Boşyere bakmayalım dedi. Ekran izliyormu evet dedim tamamdır ondan ozaman başka nedeni asla olamaz dedi. Ve dediğide çıktı . Ekranı kestim keseli artık ne göz kırpıştırma ne birşey hepsi gitti, o asabi harketleri bile gitti inan. Tamamen kes kitap ver eline. İlk zamanlar krize girer çok ağlar, sakın açma