benuykukadiniyimm açılın prof şoför geldi :) şaka bir yana ben 11 yaşında babamla öğrendim araba kullanmayı. Şu an ehliyet sınavlarında komisyonum. Sürücü kursundan özel ders almanızı tavsiye ederim. Ama imkan yoksa eş dışında kardeşiniz kayniniz vs de öğretebilir. İlk zamanlar yanınızda biri olsun , zamanla alışırsıniz ama araya zaman sokmayın. Her gün çıkın