benuykukadiniyimm eğer eşinde isterse otomatiğe geçin biz öyle yaptık haliyle istop ettirme derdi yok ve daha rahatve kolay kullanımı, ama değiştiremeyiz dersen de zamanla manuele de alışırsın kimse anasının karnından şöför olarak doğmuyor sonuçta. İlk yakın çevrede sürmeye başla sonra yavaş yavaş uzat yolu :) Araba sürmek tam bi özgürlük herşeyi kendin halletmek, istediğin yere gitmek. İstedikten sonra herşeyi yaparsın kendine güven💗