benuykukadiniyimm valla prof filan değilim 🤣 Ben önce kursa gittim, bence doğrusu bu. Eşten, babadan vs ogrenilmiyor ya. Hala daha tek cikamadim. Geçen ilk defa kırmızı ışıkta dur kalk yaptım havaya ucucakrim 🤣🤣 Aslında ben de düşünüyorum bir kere alıp ciksam o cesareti bulsam devamı gelecek. Bir arkadaşım mesela bebeği 2 aylıkken ise baslayacak diye mecbur kaldı, arkada pusette bebek kız yeni şoför çıktı trafiğe. Yolda istopta ettirdim diyor. Bakti çabuk toparlayamamis. Cami açıp durumu anlatmis yeni şoförün arkada bebek var yardım edin diye 🤣🤣