es26b ayy gülümseyerek okudum vallahi 🥰🥰🥰 çok mutlu oldum tebrik ederim vallahi. Bence trafikte de sürersin, ehliyetini aldın mı tamam senin iş. Kız bende bekarken ilk babamın kartalı vardı o zamanlar onla başladım. Sonra doğan sürdüm evlenince. Şimdi çok şükür arabamız rahat. Bunu sattık mı otomatik almak var aklımızda ama bakalım hayırlısı. Burda o kadar böyle destekleyici güzel mesajlar okudum ki. Şimdide seninki eklendi. Kar eridi mi ilk işim bu 😂