Lavinia_- traum86 şuanda 4 aylık ve ben kaç kere uyandığımı saymıyorum bereketi kaçmasın diye 😅😅😅 atakmıdır ne boksa artık ona başladık
50krsvertirreekk cLearQueen bende 5. Aydan sonra yanıma aldım yoksa kendi beşiğinde uyuyordu dönmeye başladı kenarlarına çarpıp uyanıyodu sürekli şimdi yer yatağı yapıyoruz çünkü yatak da uyumayı denedik sevmedi bide deli gibi dönüyo düşer diye de korktum yer yatağında çılgınca yatıyoruz 😂
nurlyy traum86 doğduğun beri beraber yatıyorduk reflüsü vardı ve yalnız bırakamıyordum şuan 16 aylığız o kadar kötü bir hal almaya başlamıştı ki arkamı dönsem hissedip uyanıyordu artık çok sıkıldım bu durumdan ve park yatak aldım uyku saati gelince ona yatıyor bende yatağın yanına yatıyorum yanlarda ki filelerden el ele tutuşup uyuyoruz çok şükür 😂😂
ebruuyildizz 2 aylık doğduğundan beri beraberiz kusar boğulur diye korkuyorum,eşim de mesleği gereği başka şehirde madem onunla uyuyamıyorum kızımla beraber uyuyayım 😂
Lavinia_- traum86 ve bebeğim teması çok seviyor parmağımı tutarak uyuyor şuanda istikrarlı ilerliyorum eğer delirmezsen almam yanıma büyük ihtimalle ☺️
ikibebelianneolucam traum86 2 yaş 3 aylık beraber yatıyoruz beraber yatma sebebimiz yok onunla uyumak kdr huzur veriçi bişey yok şimdi ikinciyi beklyorm bakalm nası olacak
arzu76 traum86 bebeğim 2 buçuk aylık sabaha karşı uyanıyor ve uykuya dalmiyor yanıma alınca uyuyor yanıma alıp yan uzanıp emziriyorum çok şükür birşey olmadı ama o kadar uykusuz oluyorum ki mecbur kalıyorum bunu yapmaya birlikte uyuyoruz yatak odamız kuzeyde bizim sabaha karşı üşüyor da olabilir sabah karşı genelde usudukleri için uyanirmis bebekler yanımda uyuyor yavrummmm ısınıyor belkide koynumda
adaatuna traum86 16 aylık eşimle ben keyif alıyoruz gece uyanınca 12-1 gibi yanımıza alıyoruz bazen uyanmasını bekliyoruz dipdibe uyumak çok hoşumuza gidiyor mis kokusuyla
gunesinannesiiyim 4 aylıkken aldım saat başı mamaya kalkiyordu. Simdi 7 aylik 2 saatte.1 e çıktı neyse buna şükür
asilkader traum86 bizimki 4. Aya kadar park beşikte uyudu. Dönmeye başlayınca sürekli fileli kısma giriyordu korkudan aldım yanıma bir gün yüzü fileye değil içe doğru döner diye.