traum86 beeenn 😂 valla ben ilk oğlumda da öyleydim 1 yıl özellikle full beraberiz sonra gece beslenmesi azalınca kendi yatağıma geçerim bu oğlumda öyle 9 buçuk aylık doğduğundan beri beraberiz eşimde büyük oğlumla yatıyor zaten kış olunca hem hastalık vs olunca ikisi bi arada zor oluyor böyle çocukları bölüştük mutluyuz 😂 ben bi dönem bebişlerin annesinin sıcacık koynunda uyuması gerektiğini düşünüyorum çünkü bi daha böyle bi fırsat olmuyor büyüyorlar 🥹