cansa sütüm azalmıştı benim, 3 aylıkken istemeye istemeye emzirerek beraber uyumaya başladım, sütüm anca öyle çoğaldı, yoksa biberon almıyordu, beslenmesi geri kalacaktı, sağmak çoğaltmıyordu, hep tedirgin yattım aylarca ben de hiç istemiyordum ama annelik, bazı sebeplerden evladımız için yapmam denilen şeyleri yapmaya mecbur bırakıyor.